Predmetno specifične kompetence

Študenti/ke bodo v magistrskem programu Strateško komuniciranje pridobili naslednje predmetno-specifične kompetence:

  • razumevanje vloge in funkcij komunikacije za ohranjanje in razvoj medsebojnih odnosov, še posebno za razvoj kulture dialoga;
  • sposobnost obvladanja standardnih metod, postopkov in procesov raziskovalnega dela na področju strateškega komuniciranja;
  • sposobnost za reševanje raziskovalnih problemov na področju strateškega komuniciranja;
  • razvoj veščin in spretnosti v uporabi znanja na raziskovalnem področju strateškega komuniciranja;
  • poznanje zgodovine odnosov z javnostmi in njihove umestitve v kontekst politike, gospospodarstva;
  • sposobnost oblikovanja strategije komuniciranja z javnostmi, primerne specifičnemu problemu;
  • uporaba in kombiniranje znanj in veščin z različnih disciplinarnih področij z namenom doseganja integralnega pristopa v medijski produkciji;
  • sposobnost komuniciranja v različnih kulturnih okoljih;
  • sposobnost samoizražanja in prezentacije svojih stališč in idej skozi različne medijske žanre;
  • poznavanje interpretativnih pristopov, ki pojasnjujejo komunikacijska dejanja (enosmerni, večsmerni, konstruktivistični model komunikacije);
  • sposobnost samostojnega prepoznavanja in smiselne aplikacije različnih pragmalingvističnih konceptov (konverzacijske maksime, vljudnost, deiktičnost), ki se pojavljajo v zasebnem in javnem komuniciranju; 
  • razumevanje, zakaj identiteta posameznikov – podobno kot sam kontekst – ni vnaprej dana, ampak je aktivno formirana skozi govor  oziroma skozi sam proces komuniciranja;
  • poznavanje in razumevanje mehanizmov ideološke interpelacije in subjektivacije in je  sposoben analizirati procese, v katerih pride do posameznikovega umeščanja v tej ali oni identiteti;
  • razumevanje, analiza in razčlemba vplivanjske in prepričevalne razsežnosti, ki jo izvajajo institucije in posamezniki v okviru vsakdanje komunikacije;
  • poznavanje ustroja medijskega področja in razumevanje medijskih fenomenov in njihove povezanosti s strukturo in razvojem družb;
  • sposobnost kompleksne analize medijskih vsebin in tehnik;
  • sposobnost razumevanja, obvladovanja in povezovanja kompleksnih medijskih informacij;
  • razumevanje poslanstva medijev v sodobni demokratični družbi;
  • razumevanje vloge javnih medijskih diskurzov v polju konstitucije identitete.